Σάββατο 28 Ιουλίου 2012

Ικανοποιημένος με την επιστροφή στη Μπαρτσελόνα ο Σάρας

Ικανοποιημένος με την επιστροφή στη Μπαρτσελόνα ο Σάρας
Κάτι παραπάνω από ικανοποιημένος με την επιστροφή του στην Μπαρτσελόνα εμφανίζεται ο Σαρούνας Γιασισκεβίτσιους.

Ο Λιθουανός στις πρώτες του δηλώσεις, ως παίκτης πλέον των «μπλαουγκράνα», αποκάλυψε ότι πάντα ήξερε ότι θα επέστρεφε στην ομάδα και ότι κάθε φορά που αντιμετώπιζε τους Καταλανούς ως αντίπαλος, ήταν μία δύσκολη στιγμή για τον ίδιο.

Ο 36χρονος γκαρντ ανακοινώθηκε από την Μπαρτσελόνα και θα αναχωρήσει για το Λονδίνο, ώστε να ενσωματωθεί με την ολυμπιακή ομάδα της Λιθουανίας.

Στις πρώτες του δηλώσεις, είπε:

«Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που επέστρεψα στην Μπαρτσελόνα μετά από τόσα χρόνια. Πάντα πίστευα ότι θα γυρνούσα στην Βαρκελώνη και όταν μου δόθηκε η ευκαιρία, δεν δίστασα ούτε στιγμή. Άλλαξαν αρκετά πράγματα από τότε που έφυγα, ωστόσο, η ομάδα πηγαίνει πάρα πολύ καλά όλο αυτό το διάστημα. Τα τρία χρόνια που πέρασα εδώ ήταν υπέροχα και ήμουν πάντα ευγνώμων για όσα έζησα».

Όσον αφορά τα συναισθήματά του κάθε φορά που ερχόταν αντιμέτωπος με τους «μπλαουγκράνα», σχολίασε:

«Πάντα μου ήταν πάρα πολύ δύσκολο όταν έπαιζα σαν αντίπαλος της Μπαρτσελόνα. Όσοι με γνωρίζουν ξέρουν πολύ καλά πόσο δύσκολο ήταν για μένα».

Αναφορικά με το τι περιμένει τη νέα σεζόν, ο Λιθουανός γκαρντ τόνισε:

«Θα κάνω ό,τι μου ζητήσει ο προπονητής μου Τσάβι Πασκουάλ. Πιστεύω ότι θα τα πάμε πολύ καλά φέτος»
 
ΠΗΓΗ: sportfm