Τρίτη 20 Αυγούστου 2013

Δάσκαλοι και καθηγητές πάνε για απεργία διαρκείας από Σεπτέμβρη


Ανοικτό παραμένει το ερώτημα αν τα σχολεία θα ξεκινήσουν φέτος στις 11 Σεπτεμβρίου αφού, όπως όλα δείχνουν, δάσκαλοι και καθηγητές προσανατολίζονται σε απεργίες διαρκείας, επιδιώκοντας ταυτόχρονα κοινό μέτωπο με τους εργαζόμενους στην τοπική αυτοδιοίκηση..
 Η ΟΛΜΕ προσανατολίζεται σε απεργία διαρκείας στα σχολεία και οι καθηγητές θα επιδιώξουν κοινό μέτωπο με τους εκπαιδευτικούς των ιδιωτικών σχολείων, αλλά και με τους εργαζομένους στην Υγεία και την Τοπική Αυτοδιοίκηση. Hδη, ο πρόεδρος της ΟΙΕΛΕ (Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Ιδιωτικών Σχολείων) κ. Μιχάλης Κουρουτός δηλώνει ότι θα επιδιωχθεί «συντονισμός με την ΟΛΜΕ».

«Η κυβέρνηση θα κλείσει τα σχολεία τον Σεπτέμβριο! Με τόσες περικοπές θέσεων καθηγητών και ένα νέο νόμο για το Λύκειο, που θα ψηφιστεί λίγο πριν ή λίγο μετά την ημερομηνία έναρξης των μαθημάτων, είναι αδύνατο να λειτουργήσουν τα σχολεία». Με αυτό τον τρόπο τοποθετείται ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ κ. Θέμης Κοτσιφάκης, μιλώντας στην εφημερίδα «Καθημερινή», εν όψει της νέας σχολικής χρονιάς, που ξεκινάει στις 11 Σεπτεμβρίου.

Δύο είναι τα βασικά θέματα που αναδεικνύουν οι συνδικαλιστές της ΟΛΜΕ. Το πρώτο είναι η «αποψίλωση του δημόσιου σχολείου», καθώς κάνουν λόγο για 16.000 - 17.000 λιγότερους καθηγητές φέτος στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Το δεύτερο είναι η αντίθεση στο νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο, που αναμένεται να καταθέσει στη Βουλή στις αρχές της επόμενης εβδομάδας η κυβέρνηση. «Αφενός το Λύκειο μετατρέπεται σε εξεταστικό κέντρο, με εξετάσεις πανελλαδικού χαρακτήρα από την Α’ Λυκείου. Αφετέρου, οι μαθητές ωθούνται στην επαγγελματική εκπαίδευση και την κατάρτιση, όπου τομείς με ζήτηση (όπως τα επαγγέλματα Υγείας) παραδίδονται στον ιδιωτικό τομέα», τονίζει ο κ. Κοτσιφάκης.

Την ερχόμενη εβδομάδα θα συνεδριάσει το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ για να διαμορφώσει εισήγηση προς τις γενικές συνελεύσεις των ΕΛΜΕ, που θα συνέλθουν από την 1η Σεπτεμβρίου. Η τελική απόφαση θα παρθεί από τη συνέλευση των προέδρων, σύμφωνα με τις αποφάσεις των ΕΛΜΕ.