Οι εποχές αλλάξαν και οι απαιτήσεις πολλαπλασιάζονται καθημερινά στη ανταγωνιστική πλέον εποχή που ζούμε.
Η Ελλάδα ψηφιοποιεί τις υπηρεσίες της. Τα κέρδη πολλά, για ένα κράτος που θέλει να απαγκιστρωθεί από το παρελθόν και να κερδίσει το μέλλον.
Η αντίφαση σε όλο αυτό; Η κατάργηση της Πληροφορικής ως επιστήμης, από το νέο Λύκειο.
Αν θέλουμε να συμβαδίζουμε με τα...
σύγχρονα Ευρωπαϊκά Σχολεία, θα είναι μεγάλο σφάλμα να οριστικοποιηθεί αυτό το νομοσχέδιο, χωρίς να προστεθεί μάθημα Πληροφορικής σε κάθε τάξη του νέου Λυκείου και να υπάρχει σίγουρα ως μάθημα βαρύτητας στην Γ’ Λυκείου, για τους μαθητές που θέλουν να ακολουθήσουν Επιστήμες σχετικές με την Πληροφορική. Θα ήθελα να παραθέσω ένα link:
σύγχρονα Ευρωπαϊκά Σχολεία, θα είναι μεγάλο σφάλμα να οριστικοποιηθεί αυτό το νομοσχέδιο, χωρίς να προστεθεί μάθημα Πληροφορικής σε κάθε τάξη του νέου Λυκείου και να υπάρχει σίγουρα ως μάθημα βαρύτητας στην Γ’ Λυκείου, για τους μαθητές που θέλουν να ακολουθήσουν Επιστήμες σχετικές με την Πληροφορική. Θα ήθελα να παραθέσω ένα link:
http://www.schulministerium.nrw.de/BP/Schulsystem/Schulformen/Gymnasium/index.html , που είναι του αντίστοιχου Γερμανικού Gymnasium, το οποίο ισοδυναμεί με το Ελληνικό Λύκειο.
Παρατηρούμε ότι: στο 3ο πεδίο (III. Das mathematisch-naturwissenschaftlich-technische Aufgabenfeld), ας πούμε της «Ομάδας Προσανατολισμού των Θετικών και Τεχνολογικών Σπουδών, υπάρχει η Πληροφορική ως βασικό μάθημα.
Ας παραδειγματιστούμε όλοι μαζί και ας ξανασκεφτούμε ως κοινωνία, γονείς, καθηγητές την μεγάλη ζημιά που μπορεί να προκληθεί αν δεν προστεθεί η επιστήμη του μέλλοντος σε ένα σχολείο που θέλει να λέγετε «νέο».
Δημήτρης Κ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19