Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2016

Όταν ένα λεωφορείο του ΟΑΣΘ έγινε όντως... κλαμπ! (VIDEO)


Πριν μερικά χρόνια, ένα διαφορετικό λεωφορείο ταρακούνησε τη Θεσσαλονίκη..


Για μία μόνο διαδρομή, για μία μόνο φορά, το λεωφορείο του ΟΑΣΘ έγινε κλαμπ και μπουζουξίδικο ταυτόχρονα!

Ήταν μια δράση της ομάδας SFINA που έμεινε στην ιστορία!


Kaferini η ενημέρωση στoν καφέ της πόλης