Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2016

Ίδρυση φορέα αποφάσισαν οι οινοπαραγωγοί της Πιερίας!


Ωρίμασαν πλέον οι συνθήκες και κρίθηκε πλέον επιβεβλημένο από τους οινοπαραγωγούς της Πιερίας να ενώσουν τις δυνάμεις..
και την τεχνογνωσία τους και να προχωρήσουν στην ίδρυση φορέα.


Το κρασί της Πιερίας τα τελευταία δέκα χρόνια έχει κάνει άλματα, αφού καταξιώνεται σε ένα από τα πιο ανταγωνιστικά περιβάλλοντα στον κόσμο.

Η ποιοτική διαφοροποίηση και η ταυτόχρονη αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος της περιοχής αποτελεί μόνο έναν από τους λόγους που έφερε τις οινοποιητικές επιχειρήσεις στο ιδιο τραπέζι όπου αποφασίστηκε να προχωρήσουν ενωμένοι ώστε να προσθέσουν στην περιοχή μας ακόμη περισσότερα οφέλη από τη δύναμη που κρύβουν οι αμπελώνες της.

Οι συνέργειες αποτελούν ακρογωνιαίο λίθο των αναπτυξιακών πολιτικών και την πεμπτουσία του κοινού συμφέροντος. Ετσι και η Πιερία θα μπορέσει με αισιοδοξία να κοιτάξει προς τα εμπρός αξιώνοντας μεγαλύτερη καταξίωση των προϊόντων της, εξωστρέφεια και την κεφαλαιοποίηση της ταύτισης της περιοχής του Ολύμπου με τα προϊόντα της.

Στην πρώτη συνάντηση που παρέστη και ο δικηγόρος κ. Μανώλης Παπάς βρέθηκαν εκπρόσωποι και οινοπαραγωγοί από τις παρακάτω επιχειρήσεις:

Κτήμα Πιερία Ερατεινή

Κτήμα Χρυσοστόμου

Κτήμα Κούρτη

Μυθικό Βουνό

Κτήμα Παπαγιαννούλη

Κελάρι Αδάμου

Αστέρι

Κτήμα Καρασίμου

Kaferini η ενημέρωση στoν καφέ της πόλης