Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2016

Δηλητηρίασαν σκύλους στο Λιτόχωρο


Μετά από πολύ καιρό, ασυνείδητοι πολίτες χτύπησαν ξανά..
δηλητηριάζοντας σκύλους στο Λιτόχωρο με φόλες.
Ο Δήμαρχος Δίου – Ολύμπου Κώστας Δημόπουλος και η Δημοτική Αρχή καταδικάζει την αλγεινή αυτή πράξη επισημαίνοντας ότι, εφόσον βρεθούν οι δράστες θα ζητηθεί η παραδειγματική τιμωρία τους.
Kaferini η ενημέρωση στoν καφέ της πόλης