Την άποψη ότι δεν έχει γίνει ακόμη κατανοητό το τουριστικό μέγεθος της Πιερίας εξέφρασε σε συνέντευξη του στο Katerini-news ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Πιερίας Ηλίας Ηλιάδης..
μιλώντας για την προβολή της Πιερίας μέσα από το τουριστικό έντυπο το οποίο πρόσφατα παρουσίασε ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας. Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Πιερίας ήταν ο μόνος από τους τουριστικούς φορείς του νομού που παραβρέθηκε στην παρουσίαση και αυτό με δική του πρωτοβουλία αφού πρόσκληση δεν υπήρχε παρά μόνο ανάρτηση στο διαδίκτυο.
Εκφράζοντας την προσωπική του άποψη ο κ. Ηλίαδης χαρακτήρισε τον τουριστικό οδηγό ως ένα έντυπο το οποίο δεν «πουλάει» Πιερία αλλά «πουλάει» και την Πιερία, φέρνει το νομό σε 2η και 3ημοίρα μετά την Χαλκιδική και τη Θεσσαλονίκη, ενώ κρίνει θετικό το γεγονός ότι αναφέρεται ο Όλυμπος έστω και έτσι, με δεδομένο ότι τα προηγούμενα 2 χρόνια ο Όλυμπος υπήρχε μόνο στα τουριστικά έντυπα της περιφέρειας Θεσσαλίας.
Πιστεύετε πως είναι επαρκής και ισάξια η παρουσία της Πιερίας ως τουριστικός προορισμός;
Όσον αφορά στην παρουσίαση του νέου εντύπου που αφορά τους tour operator και τις τουριστικές εκθέσεις που θα γίνουν όλο το χειμώνα, είχαμε την ενημέρωση από τον περιφερειάρχη κ. Τζιτζικώστα ότι το συγκεκριμένο έντυπο ήταν μια κατάληξη τουριστικής προβολής που είχε γίνει από την προηγούμενη διοίκηση, στα πλαίσια του προγράμματος ΕΣΠΑ που αφορά στην τουριστική προβολή. Το ποσό που είχε διατεθεί για το πρόγραμμα συνολικά ήταν 600 χιλιάδες ευρώ, και πήραμε την διαβεβαίωση ότι την επόμενη χρονιά και εφόσον η διοίκηση είναι η ίδια θα γίνει σχεδιασμός για τη χάραξη μια καινούργιας τουριστικής προβολής. Σε αυτή από ότι πιστεύω κανένας δεν ενημερώθηκε, δεν κατατέθηκαν προτάσεις, δεν ζητήθηκαν απόψεις. Πιστεύουμε ότι στην επόμενη χρονιά θα γίνουν όλα αυτά.
Όσον αφορά το έντυπο παρακολούθησα εκ των ύστερων, διαβάζοντας το, ότι η Πιερία σε ότι αφορά τον ανταγωνιστικό τουριστικό προορισμό που λέγεται Χαλκιδική, έρχεται σε 2η και 3η μοίρα, ακολουθώντας ακόμα και αυτή την μητροπολιτική Θεσσαλονίκη. Δεν υπάρχει ισάξια παρουσία της Πιερίας και αυτό ακόμα και σε βάρος της Θεσσαλονίκης που και αυτή διεκδικεί ένα μεγάλο κομμάτι τουριστικής προβολής σαν συμπρωτεύουσα.
Δόθηκε η απαραίτητη έμφαση στο κεφάλαιο «Όλυμπος»
Στο συγκεκριμένο έντυπο για πρώτη φορά αναφέρεται ο Όλυμπος σε αντίθεση με προηγούμενες χρονιές όπου ο Όλυμπος αναφερόταν μόνο από τα τουριστικά έντυπα της Θεσσαλίας. Συγκεκριμένα στο έντυπο που υπάρχει μέχρι σήμερα και διανέμεται σε τουριστικές εκθέσεις από την περιφέρεια Θεσσαλίας, στον χάρτη που υπάρχει, υπάρχει μόνο ο Όλυμπος του Ν. Λαρίσης. Στην Πιερία υπάρχει ένα άσπρο κενό, δεν υπάρχει τίποτα. Άρα είναι θετικό ότι έστω για πρώτη φορά μετά από τόσο καιρό κατάλαβαν πόσο σημαντικό είναι το κεφάλαιο Όλυμπος για την τουριστική προβολή της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.
Το συγκεκριμένο κομμάτι που αναφέρεται στον Όλυμπο «μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα μπορείς να βρεθείς από τα καταγάλανα του Αιγαίου» - ούτε καν αναφέρεται η λέξη Πιερία- «στην κορυφή του Μύτικα» είναι θετικό μόνο και μόνο, επειδή έστω και αργά, για πρώτη φορά αναφέρεται . Από την άλλη είναι τελείως απρόσωπο όσον αφορά το κομμάτι Πιερία, δηλαδή η συσχέτιση του Ολύμπου με την Πιερία . Γενικώς το έντυπο το οποίο θα διανέμεται στις τουριστικές εκθέσεις δεν πουλάει Πιερία, πουλάει και την Πιερία.
Τι θα κρατούσατε, τι θα αλλάζατε από την καμπάνια;
Από το απόλυτο μηδέν το οποίο υπήρχε τα προηγούμενα 2 χρόνια, υπάρχει έστω αυτό το έντυπο, το οποίο σαν έντυπο είναι προσεγμένο και καλαίσθητο. Από την άλλη όμως σίγουρα υπάρχει μεγαλύτερη έμφαση στον προορισμό Χαλκιδική, η Πιερία έπεται σαν όνομα Πιερία, αναφέρεται λίγες φόρες.
Εκείνο που εγώ θα άλλαζα είναι ότι θα έδινα έμφαση στην καλοκαιρινή περίοδο της Πιερίας. Προφανώς δεν έχουν καταλάβει ακόμα το τουριστικό μέγεθος της Πιερίας. Δεν θα άφηνα όμως έξω και τη χειμερινή περίοδο. Θα προσπαθούσα να δείξω ότι εκτός από τις καταγάλανες ακτές της Πιερίας, τις πανέμορφες ακτές που διαθέτουμε, υπάρχει και η χειμερινή περίοδος, η οποία είναι εξίσου ένας τουριστικός προορισμός ο οποίος απευθύνεται σε άτομα κυρίως από τον ελλαδικό χώρο. Όλα αυτά γιατί στην αρχή της κουβέντας που έγινε στην παρουσίαση της τουριστικής προβολής, δόθηκε μεγάλη έμφαση ότι όλα αυτά γίνονται για να έχουμε 12μηνη τουριστική σεζόν.
Άρα λέγοντας ότι τα κάνουμε όλα αυτά για να έχουμε το ζητούμενο και το ποθητό, το οποίο είναι 12μηνη τουριστική περίοδος, στην περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, δεν πρέπει να αποκλείουμε όλα αυτά που προσφέρει η Πιερία ως τουριστικός προορισμός».
katerini-news.gr