τις ηλεκτρονικές συσκευές και η Ελλάδα με τη φέτα ή το λάδι.
Όμως όταν ο κόσμος ψάχνει στο Google, δεν ζητάει συνήθως αυτά. Δηλαδή όταν ψάχνει για τη Γερμανία, δεν ζητάει ταυτόχρονα και την τιμή της μπίρας.
Μέσα στον Ιανουάριο, η ιστοσελίδα fixr.com, που ειδικέυεται στον υπολογισμό κόστους, έκανε μια έρευνα με τα αντικείμενα που έχουν περισσότερες αναζητήσεις στη Google ανά χώρα, χρησιμοποιώντας μια αυτοσυμπληρούμενη φόρμα που έγραφε το εξής: «Πόσο κοστίζει το [x προϊόν] στη [x χώρα]».
Δεν πρόκειται βέβαια για επιστημονικώς αποδεδειγμένα αποτελέσματα, αφού το autocomplete της Google βασίζεται στο ιστορικό αναζητήσεων, στα cookies, στην ώρα αναζήτησης κλπ. Ωστόσο, καταδεικνύουν κάποια πράγματα για το πώς αντιλαμβάνεται ο κόσμος τις εκάστοτε χώρες.
Κάποια παραδείγματα:
- Πόσο κοστίζει μια ιερόδουλη στη Βραζιλία;
- Πόσο κοστίζει μια πτήση με αεροσκαφος MIG στη Ρωσία;
- Πόσο κοστίζει μια ρινοπλαστική στη Νότια Κορέα;
Kaferini
η ενημέρωση στoν καφέ της πόλης