Αύξηση της αγοραστικής κίνησης στις κεντρικές αγορές παρατηρήθηκε στο πλαίσιο της «Black Friday»..
αν και η εικόνα των πωλήσεων ανά την Ελλάδα και μεταξύ εμπορικών καταστημάτων και αλυσίδων ήταν ανομοιόμορφη.
Από έρευνα της ΕΣΕΕ προέκυψε ότι οι καταναλωτές σε κεντρικές αγορές φάνηκαν να ήταν πιο έτοιμοι από τους καταστηματάρχες για τον ξενόφερτο θεσμό που εμφανίστηκε χθες στο ελληνικό λιανεμπόριο. Λόγω των προωθητικών ενεργειών μεγάλων εμπορικών αλυσίδων η κίνηση της αγοράς ήταν αυξημένη. Οι εκπρόσωποι των εμπορικών συλλόγων, την ίδια ώρα δήλωσαν αιφνιδιασμένοι και έκαναν λόγο για έλλειμμα ενημέρωσης.
Η Συνομοσπονδία κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι μεγάλες αλυσίδες, με τον βομβαρδισμό ενημέρωσης των καταναλωτών για τις δελεαστικές προσφορές, στην ουσία «παρέσυραν» τα εμπορικά καταστήματα και προχώρησαν αιφνιδίως σε προσφορές την τελευταία στιγμή.
Ακόμη, ανέφερε ότι η γενική στάση του επιχειρηματικού κόσμου απέναντι στο θεσμό μπορεί να γίνει θετική, αν υπάρξει οργάνωση και σωστός συντονισμός, ώστε η «Black Friday» να αποτελεί πρωτοβουλία των εμπορικών καταστημάτων στις κεντρικές εμπορικές αγορές και όχι μια πρακτική των μεγάλων αλυσίδων που υιοθετείται αναγκαστικά και από τα μικρά καταστήματα.
Kaferini
η ενημέρωση στoν καφέ της πόλης